Щодо публікації депутата Львівської міської ради п. Ігоря Зінкевича про “таємну кімнату АТП №1” повідомляємо наступне.
Допис Ігоря Зінкевича
“Величезна територія” на вул. Грунтовій, 1б становить 0.4823 га і була задіяна до 2010 року. Звідти проводився випуск 30 автобусів середнього класу. Після придбання автобусів великого класу у 2009-2010рр. марки ЛАЗ ЛК АТП №1 переїхало на вул. Тролейбусну, оскільки розміщення та випуск автобусів великого класу з вул. Грунтової, 1б був не можливим.
Зараз на вул. Грунтовій, 1б дійсно є територія ЛК АТП №1, де зберігаються автобуси, які не експлуатуються і мають бути списані. Ці автобуси випущені в 1995-1997 роках, станом на зараз морально та фізично застаріли, запчастини для їхнього ремонту на ринку відсутні. На цю територію також будуть перевезені 19 автобусів 1994 -1997 років випуску, які зараз тимчасово перебувають у тролейбусному депо на вул. Тролейбусній.
Відтак, ЛК АТП №1 проводить роботи з облаштування стоянки для старих автобусів на вул. Грунтовій, 1б: під’єднання електроенергії, встановлення огорожі, облаштування території тощо.
Територія на вул. Грунтовій, 1б не використовується для розміщення автобусів, які курсують на маршрутах, в тому числі через економічну недоцільність.
Тут можна розмістити до 20 автобусів великого класу, яких вистачить для обслуговування одного маршруту. Однак для випуску автобусів на маршрути потрібно буде обладнати всю необхідну інфраструктуру: майстерні, мийку, новий КПП для організації випуску автобусів на рейс, заправний модуль, провести капітальний ремонт приміщень (внутрішні оздоблювальні роботи, гідроізоляція фундаментів, заміна покрівлі); відновлення та капітальний ремонт інженерних мереж тощо. Також потрібен буде додатковий персонал – слюсарі, мийники, охоронці, диспетчери, лікарі та ін. – загалом більше 25 людей (для роботи позмінно з дотриманням чинного законодавства).
Нова інфраструктура та штат працівників потребують значних капіталовкладень, окупити які через малу кількість автобусів на цій території не вдасться.
Так, капітальні витрати на будівництво та відновлення інфраструктури становили б щонайменше 8 млн грн, щомісячні витрати на зарплати працівникам (крім водіїв), комунальні послуги, утримання території – близько 600 тис. грн.
Крім того, добудувати окремі приміщення не буде можливості, оскільки територію для проїзду використовує також ПП «Львівагробудмеханізація», тобто ділянка на вул. Грунтовій, 1б з сервітутним обмеженням. Саме в приміщеннях цього підприємства і побували депутати (кадастровий номер земельної ділянки 4610136800:06:003:0057). Крім того, ділянка перебуває в червоних лініях проектованої вул. Вернадського.
На території ЛК АТП №1 жодні приватні підприємці діяльності не проводять, відтак нам не відомо, про яке саме виробництво йде мова. Також зазначаємо, що здачею в оренду комунальної власності займається управління комунальної власності Львівської міської ради, про що мало би бути відомо представнику депутатського корпусу. До ЛК АТП №1 за п’ять років жодного звернення щодо оренди ділянки на вул. Грунтовій, 1б не надходило.
Враховуючи вищевказане, нам не зрозуміло, в чому «бардак і постійна брехня», як це вказано у статті.
Водночас ЛК АТП №1 спільно з Європейським інвестиційним банком працює над придбанням 100 нових автобусів, для чого необхідна нова територія з відповідною інфраструктурою на вул. Вернадського.
Керівництво ЛК АТП №1 керується здоровим глуздом та економічною доцільністю, проте якщо в автора публікації є ідеї в стилі «Гарі Поттера» по розміщенні 100 нових автобусів на території по вул. Грунтовій, 1б (0,4823 га) запрошуємо його помічника – п. Святослава Товстигу очолити цей підрозділ та зробити його прибутковим. Зі свого боку готові усіляко сприяти його роботі.
Прес-служба ЛК АТП №1
Залишити коментар