У відповідь на публікацію ГО “За якісний транспорт” щодо відсотку випуску автобусів на маршрути 13.01.2021 повідомляємо, що ця інформація не відповідає дійсності та говорить про некомпетентність і заангажованість громадських активістів цієї організації.
Як повідомив директор ЛК АТП №1 Орест Хамула, 13.01.2021 на маршрути АТП №1 виїхали 190 автобусів з 191 запланованих, тобто випуск становить 99%.
“Зменшення кількості машин на час локдауну зумовлене зниженням пасажиропотоку і узгоджене з управлінням транспорту Львівської міської ради. Зокрема, маршрути №2А та №45 призупинені на час локдауну. Маршрути №4А та №28 закриті – №4А не курсує більше року, №28 зупинений після зміни маршруту №52, який повністю дублює маршрут №28. Маршрути №5А, №49 та №57 призупинені на час ремонту вулиць Личаківської, Шевченка та Богдана Хмельницького відповідно. Усі перераховані зміни узгоджені з управлінням транспорту ЛМР. Водночас з 1 січня АТП №1 додало автобуси на маршрут №1А, який був продовжений до Дублян, та запустило маршрут №61 Підрясне-Підбірці”, – розповів Орест Хамула.
Він наголосив, що АТП №1 регулярно відстежує кількість пасажирів і за потреби додає автобуси на маршрути. Також підприємство моніторить кількість скарг, яка з нового року є невеликою, та своєчасно реагує на скарги.
Відтак, інформація, оприлюднена ГО “За якісний транспорт”, говорить про некомпетентність активістів цієї організації, які не обізнані з реальним станом справ. Така інформація носить замовний характер або умисно вводить в оману мешканців. Подібні публікації ГО “За якісний транспорт” з’являються після того, як АТП №1 та міське управління транспорту ставлять питання про законність курсування приміських маршрутів, які не погоджують свої схеми та зупинки з управлінням транспорту ЛМР.
АТП №1 закликає активістів ГО “За якісний транспорт” звернути увагу на курсування приміських маршрутів №114, №156, №217 та інших, зокрема на те, як здійснюється випуск на маршрути, хто перевіряє водіїв, технічний і санітарний стан автобусів.
Залишити коментар