Ремонти автобусів на території автопарку тривають цілодобово. Це і усунення незначних поломок, і заміни вікон та сидінь, і серйозні відновлення після ДТП.
Разом з головним інженером ЛК АТП №1 Богданом Карпієм, розповідаємо і показуємо, що і як ремонтують працівники підприємства.
“Щодня проводиться ТО-1, ТО-2 чотирьох-шести машин згідно з графіком, який складається на початку місяця. У весняний та осінній період разом з ТО проводиться сезонне обслуговування. Машини вже не дуже нові: Електронам – 5-8 років, Атаманам – 8 років, ЧАЗам – 10 років. Зараз найчастіше ремонтуємо ходові, тому що деякі ділянки дороги бажали б бути кращими. Машини, які їздять по таких дорогах, мають велике навантаження на ходову, її треба міняти що два місяці. Ремонтуємо автоматичні коробки передач на Електронних, МАЗах, двигуни на Атаманах”, – розповідає Богдан Карпій.
З того, що більш помітне для пасажирів, – ремонт або заміна вікон, сидінь, підлоги та пофарбування корпусів і поручнів.
Пофарбування автобуса МАЗ
Вікна тримаються на клею-геометику, якщо вони відклеюються, їх переклєюють, щоб трималися надійно. Пошкоджені в ДТП вікна підлягають повній заміні.
Ремонт вікон в автобусі МАЗ
Уже рік, як АТП серйозно ремонтує настил і основу підлоги. “Змінюємо не тільки лінолеум, а й фанерну основу. Для основи використовується фанера спеціального стандарту, вона волого- та зносостійка. Орієнтовно в 10 автобусах на місяць робимо ремонт підлоги”, – зазначає Богдан Карпій.
Заміна підлоги в автобусі Електрон
Фактично всі автобуси АТП №1, а деякі і по два рази, пройшли заміну тканини сидінь. А на трьох МАЗах поміняли сидіння повністю, включно з каркасом. Нові сидіння в МАЗах виготовлені вже не білоруським, а українським виробником. Крім того, повністю замінені пластикові сидіння на м’які в усіх ЧАЗах.
Залишити коментар